هتل های گرجستان
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لایک گرجستان 

هتل لایک گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 3 ستاره تا تئاتر اپرا و باله تفلیس 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل لایک گرجستان به مراکز خرید نزدیکی دارد و گردشگران تور گرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل لایک گرجستان :

هتل لایک گرجستان دارای 18 اتاق می باشد . از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و ... اشاره کرد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل لایک گرجستان دارای اتاق بیلیارد و میز تنیس برای گردشگران تور گرجستان می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لایک گرجستان:

خدمات خشکشویی ، خدمات ویژه معلولین ، خدمات نگهداری از کودک و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ایرمنی تفلیس گرجستان

هتل ایرمنی تفلیس گرجستان هتلی 3 ستاره واقع در شهر تفلیس گرجستان می باشد. توریست های تور گرجستان که می خواهند اقامتی همراه با آرامش داشته باشند این هتل می تواند بهترین انتخاب باشد.

امکانات هتل ایرمنی تفلیس گرجستان :

 هتل ایرمنی تفلیس گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل مجهز به وای فای ، تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجستانی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. کارکنان هتل ایرمنی گرجستان با تجربه بوده و همه به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند ساعات استراحت خود را در در ایوان مخصوص حمام آفتاب و ماساژ سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ایرمنی تفلیس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه های متعدد و ..

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آمباسادوری گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است.  این هتل  5 دقیقه با خیابان Rustaveli و ایستگاه مترو Moedani Tavisuplebis فاصله دارد. هتل آمباسادوری گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذبه گردشگری و تاریخی نظیر تئاتر اپرا و موزه روستاولی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد. 

امکانات هتل آمباسادوری گرجستان :

هتل آمباسادوری گرجستان در مجموع شامل 40 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و.... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی راسفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بتسیز گرجستان

هتل بتسیز گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس شهر گرجستان قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 57 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، تخت خواب ، مینی بار و .... می باشند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور گرجستان می توان به تراس مخصوص حمام آفتاب ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ و ..... اشاره کرد. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از مزایای هتل بتسیز گرجستان کارکنان مجرب و خوش برخورد بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستانارائه بدهند. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل بتسیز گرجستان :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاه ، دستگاه خودپرداز و .....

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ماریوت تفلیس گرجستان

هتل ماریوت تفلیس گرجستان هتلی لوکس و 5 ستاره در منطقه تفلیس گرجستان می باشد. این هتل در خیابان اصلی منطقه تفلیس قرار گرفته است و با کلیسای kashveti حدود 100 متر فاصله دارد. از مزایای هتل ماریوت تفلیس گرجستان برای گردشگران تور گرجستان نزدیکی به اماکن تاریخی و توریستی این شهر می باشد.

امکانات هتل ماریوت تفلیس گرجستان :

هتل ماریوت تفلیس گرجستان دارای 127 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، گرجی و... برای توریست های تور گرجستان طبخ می شود. توریست های تور گرجستان می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان از اصفهان

 تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از شیراز 





:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان، بهترین هتل های گرجستان، لوکس ترین هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: